...sol i sinne...

2011-04-17 17:10:45 Vardag
» Kommentarer(0) «


WOW! Vilken solig helg!:)
Idag har man ett riktigt lyckorus inombords för nu banne mig är det VÅR, på riktigt!
Det har varit en händelserik helg med mycket umgänge. I fredags mammaträff hos mamma Maja som hade lagat fantastiska pajer och annat gott! Denna gång blev det mycket lägenhets- och husprat. Ludvig fick testa Alicias gåstol och blev stormförtjust! Han hoppade runt i den av glädje:)
Mötte upp lilsis för en tur på stan och en smoothiefika<3

Lördag morgon var det dags för babysim. Ludde var ett riktigt vilddjur som vanligt. Svalde en hel del vatten men hostade bara och plaskade vidare.


Ludde lite trött efter dagens sim.

Vi hade med oss matlådor och käkade där innan vi åkte till Nacka, skulle ju kolla på den där underbara brudklänningen jag hittade på nätet. Jag fick prova och känna och klämma- den var fantastiskt vacker, men inte helt hundra...jag skulle säga...96 kanske. Man vill ju faktiskt gärna ha den där "100-känslan" när det gäller brudklänning....
Blev ett snabbt akut blöjbyte i bagageluckan på vägen:) Inte lätt med den här snurrande krabaten!


Svängde in en stund på Nacka Forum, en jättestor galleria med finfina butiker helt i vår smak. Vi handlade lite till Ludvig på Zara baby, dom hade jättemycket fint!
Bråttom hem fick vi, henke slkulle ut på herrmiddag och whiskeyprovning så jag och ludde tog vårt pick och pack till Gäddan- det var dags att premiärgrilla! MUMS!
En toppenkväll med familjen helt enkelt.






Idag har vi käkat lunch med Bea och Chrille på stan, shoppat lite vårjackor  och haft glasspremiär på en solig bänk! Ljuvligt:) Nu ligger Henke och Ludde sovandes på sängen, snart dags för Maxi...blir väl jag som får planera veckans inköp den här veckan igen;) Skönt med påskhelg-då blir det mycket serverat!
Vill ha hus, så vi också kan ha massa folk hemma på påsken.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback