...systeryster-helg...

2011-04-03 18:26:09 Vardag
» Kommentarer(0) «


Tänk,nu har heeeela helgen kommit till sin ände! Vi har haft det sååå mysigt med moster Bea!
Hon har verkligen ställt upp den här helgen för oss, imorse kom hon in och hämtade Luddisen vid 7 så jag fick sova vidare en timme till. Bara en sån sak kan man verkligen uppskatta nu.

Vi satte igång med pysslandet direkt efter frukosten.... jag skulle äntligen ta tag i den där vimpeln som jag velat göra till ludvig. Vi var på panduro och furulunds igår och köpte alla tillbehör. Jag sydde faktiskt HELA vimpeln själv, fick ju såklart många tips av sydrottningen Bea så den blev kanon på första försöket!


Ruth och Astrid kom förbi idag och hämtade sina nya mössor, lämnade över doppresenten till Ludvig också. Han fick en bok om honom själv och ett riddarslott att lägga klossar i:)



Vi tog en lunchbreak i allt pysslande och åkte till björnöns restaurang. Verkligen mysigt!...och gott!


Igår? jo igår var vi på babysim och Ludvig var jätteduktig, fick så mycket beröm av simledaren!
Efter det tog vi en lunch hemma och sen knatade vi ner på stan, framkallade lite kort, ska ju göra tackkorten nästa vecka tänkte jag. Vi smygstartade inatt och gjorde de första, blev verkligen så sjukt söta!
Vill inte visa än.... :)

Våra grannar hade inflyttningsfest igår...ovanför oss. Alla hade klackskor och musiken höjdes för varje låt som gick. Trapphuset verkade vara en populär mötesplats också. Behöver jag säga att vi måste flytta NU!?!? Är så trött på det här nu....då var ändå Bea upp och sa till dom inatt 2 ggr men nejdå, ingen respekt alls.
Imorrn ringer jag mäklaren och hör hur det går!


Ludvig prov-äter Shaun!:) Doppresent från mormor o morfar.


Alltid kul med moster!

TACK för en underbar helg Bea! Vi älskar dig!!!

Ikväll hämtar vi Henke på Hässlö-längtar såååå efter honom!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback