...tandläkaren...

2011-04-07 20:21:12 Vardag
» Kommentarer(0) «


Då var det besöket avklarat. Alltid lika ångestfyllt att besöka tandläkaren tycker jag. Fattar egentligen inte varför? Det gick i alla fall bra, inga hål, däremot en visdomstand som tittar ut i överkäken-som växer ungefär lika knepigt som den förra visdomstanden...(Inflammation och borttagning...AJJJ!) Så den måste jag hålla koll på nu. Vill absoluut inte vara med om det igen, huvaligen!
Henke kom hem till lunch och jobbade hemifrån så jag kunde åka lugnt iväg. Passade på att byta det ena födelsedagståget som Ludde fick i doppresent på babyproffsen, blev en bamsestor låda med klossar i glada färger!

Ludvig har varit superglad idag-jollrat och skrattat, mest åt sig själv faktiskt:) Sötapan!


jag för...söker i alla fall....komma fram...åt!!!


sitta lite....

och ramla lite:) Ibland blir han ledsen och ibland skrattar han när han ramlar...hihi!

Nu blir det lasagne!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback