....äntligen!....

2011-08-10 16:56:13 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag på fm ringde dom från Ruth's och sa att min klänning kommit! Jag ringde ju i måndags och kollade och fick besked att den skulle komma NÄSTA onsdag, kanske lite väl lite marginal tyckte jag!? Herrejösses.... men nehejdå, idag kom den, så jag ska dit imorgon och prova den:)
Igår var vi till bronsils och lämnade in ringarna, så nu är vi ringlösa en vecka. Vad gjorde vi mer igår? JO, mina naglar är fixade och jäääklars vad snygga dom blev! Måste visa:
Jag var på Nail Store i punkt och det var värd varenda krona, 550kr för den som vill veta. Jättenöjd! Jag gjorde så kallade "tippar". Tjejen som gjorde det var urgullig så när jag gick därifrån, 1,5 timme senare så kändes det som man varit på en tjejkväll på stan liksom, mysigt med massa bröllopsfrossa och kärleksprat!
.
Valsa gjorde vi också-Börjar märkas på Henke att han börjar bli nervös nu. Han var toksprallig och fnittrig igår när vi dansade. Kul tycker jag!
.
Idag på em kom Maggan, Ruth och Astrid hit och busade med Ludde. De kom precis hem från Rhodos och hade köpt en så tuff tröja till honom! "Born to be wild"! Passar honom perfekt! Det blev en lång och uppskattad lek-eftermiddag för Ludde. Själv satt jag mest och pratade bröllop med maggan.
himla vild kille va?;)
.
Våra söta näbbar, finaste och busigaste tjejerna i stan!
puss på er godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback