...var är min klänning?...

2011-08-08 10:15:51 Vardag
» Kommentarer(0) «


Börjar bli lite orolig för min brudklänning.
Ska ringa Ruth's nu kl.13 när dom öppnar och höra om den kommit.
Trodde den skulle komma förra veckan men fick inget samtal. Egentligen är jag inte orolig eftersom dom garanterat att den hinner komma och jag litar verkligen på dom!
Imorrn ska jag till Nail store och göra snygga naglar och på onsdag blir det Bronsils och ringen. Kunde gjort den för längesen, har ju varit där ett par gånger men vi valde att vänta så nära inpå eftersom jag skulle gå ner lite till i vikt.
På torsdag blir det nog provsmink om det hinns med i stockholm. På fredag ska fetsprogrammet vara klart, det är vår deadline så vi kan släppa det sista veckan helt.
Nu måste jag styra upp lite hemma, ska iväg och jobba igen nu på em. Jag jobbade ju igår på mitt gamla jobb och det var en riktig rivstart men det gick bra ändå! Känns liite lugnare för dagens pass kan jag säga.
pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback