Julemys och olycka!

2011-12-22 21:15:16 Vardag
» Kommentarer(0) «


En blandad kompott idag! Vi skjutsade henke till jobbet imorse så vi kunde ha bilen idag. Vi åkte direkt ut till mina föräldrar för lite morgonkaffe och lussebulle:) skulle sen vidare till erikslund och sen till maggan med familj men så slog jag i foten i en träpall hos mamma o pappa... Så jäääkla ont gjorde det!! Jag har haltat sen dess, känns som ring-tån är bruten!:( men det gör man ju inget åt så jag får halta på, kanske tejpa den imorrn? Iaf så blev det inget erikslund men en visit i barkarö blev det och ännu en god kaffe! Ludde trivdes såklart med mina småkusiner o deras kompisar som var på besök. Ikväll kom robban o lotta över, jääättekul då det var längesen jag träffade lotta! Nu ska vi hänga lite tvätt här efter lite glöggmys och praliner!.... Sa jag att jag fått en allergireaktion på ögonen också? Ser ut som en annan drogmissbrukare.... Hoppas det försvunnit imorrn! Bjuder på en bild på mammas gran;) det kan aaaaldrig bli för mkt glitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback