Måndagsträff

2011-12-12 22:30:35 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag har vi haft besök av både mormor, moster bea o morbror sebastian! Mycket fika blir det! Tur man har frysen laddad:) på em var vi på läkarbesök ang. Luddes allergi, så nu blev det remiss till allergimottagning och mjölkfri kost- helt och fullt ut, så får vi se om ludde blir fin i hyn igen. Henke fiskade upp oss efter jobbet och vi storhandlade på maxi! Snabbt hem och slänga i sig lite mat innan kören! Vi övade i kyrkan idag eftersom vi har konsert på söndag. Jag fick öva på mitt solo också som gick bra faktiskt, skönt! Nu har vi lite glöggmys, jag o mannen min... Vi kollar hemnet och drömmer oss bort....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback