Mysig torsdag!

2011-12-29 21:02:09 Vardag
» Kommentarer(0) «


Vilken skööön och kul dag! Vi skjutsade henke till jobbet imorse, svängde förbi bea på lite kaffe och macka. Ludde sprang runt som en tok på alla fria ytor hos moster:) vi åkte vidare till luddes farmor o farfar, jag lämnade kvar L några timmar och åkte till ikea erikslund o mötte upp charlotte för lite shopping! Jag köpte ääääntligen en grind till köket. Väl behövligt då lilla L börjar bli farlig i köket.han är så snabb! Köpte en tröja på pop som hade pra rea nu! Luddes farmor hade också varit på pop och fyndat till ludde. Jag o lottis lunchade på thaistället som var riktigt bra, lite dyrt bara för en lunch,90 spänn. Appropå pengar sålde jag nyss vår gamla tjock tv! Helt sjuuukt, henke köpte den för 12 000 för 10 år sen... Nu fick vi iväg den för 300kr! Haha:) riiiktigt nöjda med nya Tvn är vi iaf! Här kommer en bild på luddis när han leker med garaget hos sin farmor o farfar:) och lite andra bilder från idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback