...pepparkaksberoende...

2011-12-05 11:57:27 Vardag
» Kommentarer(0) «


Varje december blir jag pepparkaksberoende! Bara måste ha det hemma så man kan ta en om man blir sugen...nej inte OM..NÄR man blir sugen:)
Förra veckan gjorde jag knäck också, den blev förbaskat bra...så bra att den snart är slut?! Inte bra det här.
.
Hur som haver så har vi en skön hemmadag idag. Vi tar igen oss efter L's 3 dagars feber, ja vi fick diagnos på telefon idag av BVC, eftersom det uppstod en hel massa utslag idag också. Tydligen typiskt för denna sjukdom.
Nu väntar jag på att deras chef ska ringa mig så ska jag redogöra för fredagens läkarbesök.
.
Ikväll är det kör igen, och jag längtar! Förra veckan var jag inte sugen alls eftersom vi hade konsert dagen innan men idag...blir det sköj!:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback