...25 fyllda år!...HURRA!...

2011-02-19 11:18:23 Vardag
» Kommentarer(0) «


Jahapp, då var man 1 år rikare! Fyllde 25 år igår och det firade vi med de närmsta.
Hade skalat av lite så det inte skulle bli föör mycket folk då vi inte har allt för stort hemma. Men jag tror vi var ungefär 30 pers ändå här hemma igår!? Hej å hå! Full fart verkligen från 4 igår em till 00.00 i natt.

Blev uppvaktad på morgonen av Henrik-Ludvig sov så gott fast Henrik sjöng högt och ljudligt!
Fick frukost på sängen, ett par spinningbyxor och ett uuuuunderbart silverhalsband från Älskade Barn.


Jag drog igång lite finputsning hemma och gjorde mina 2 pajer. Mamma och svärmor hade gjort andra pajer också så jag slapp göra allt själv-himla bra!
Tog en promenad med Ludvig på fm och sen hem och duka fram och förbereda!
Nu har vi ett ganska liiitet vardagsrum-så att det skulle bli trångt och varmt visste vi alla, men det gick faktiskt hyffsat bra ändå! Fick jättebra hjälp av Bea som tog hand om Ludvig så vi kunde hålla koll på allt annat. Jag tror det mesta gick åt, har lite pajrester kvar som vi käkar till lunch idag, perfekt!

lugnet före stormen här....

min mormor och göran.

svärmor, min moster, ruth, luddisen och svärfar ingemar.

Alltså vilken himla bra dag det blev- känner mig så glad att ha så fin släkt och vänner!
Presenterna jag fick var MER än bra!! Fick swarowzki örhängen av mamma o pappa som jag ska ha på bröllopet, jelly-bean tårtfat och en skål, kandelaber, Iittala glas, presentkort på Harmoniqe (manikyr ska göras inom kort!) presentkort på MIST, kosta boda skål, en vacker vas, vin och karaff, örhängen och halsband från lilla Ruth som hon hade gjort själv-blev ju rörd till tårar!
MASSSSOR med blommor har vi fått också, så nu är det himla fint här hemma!


Henrik fick italienska delikatesser av mina föräldrar så ikväll har vi myskväll framför schlagern!
Först ska vi på kalas, japp igen- nu ska John firas!

Glad 25-åring!



pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback