...IKEA...

2011-02-09 19:05:26 Vardag
» Kommentarer(1) «


Sitter här och pustar ut efter en powerwalk. Gick till babyproffsen för att köpa en ny kudde till barnvagnen-den där ikeakudden var inte mycket för världen! Såklart glömde jag plånboken-så får väl ta en promenad dit imorgon igen.

Idag har vi haft en superdag. Henke hämtade upp oss vid 12, vi skulle kika in festlokalen till bröllopet. Det kommer bli jättebra, jag är jättenöjd med valet där. Efter det tog vi en gemensam lunch på Johnnys krog och sen hälsade vi på Henkes jobb.
Ludvig och jag drog vidare till IKEA och köpte en finfin barnstol. Börjar bli dags att öva lite sitteknik nu. Längtar tills Ludde kan sitta själv, nu är han ju på en hela tiden i famnen:) Mysigt det också iof.

Gick in en sväng på Hälla shopping också...och hittade den HÄR fina jackan till Ludvig.
Perfekt nu till våren när det blir lite varmt med overall.
Tyvärr ska det ju bli minus hela veckan  nu så får vänta med att inviga den.





Imorrn ska vi promenera med Albin och Charlotte!
Blir galen på mina gravkilon! BORT!!!

Ludvig och Henke ligger bakom mig och tränar magläge...han är inte så förtjust i det, men det ska vi ändra på:)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilleman..va fiiin!

2011-02-09 @ 19:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback