...Ludvig 3 månader!...

2011-02-08 15:33:22 Vardag
» Kommentarer(1) «


Grattis min älskade goding!!!:)
Tänk att det är hela 3 månader sen min lilla skatt kom. Helt otroligt.
Livet med Ludvig känns så himla härligt-vad gjorde vi innan Ludde? Massa ovärda saker iaf!
Älskar livet med Ludvig!

Nu undrar ni kanske hur vi har firat hans 3 månadersdag? Jo, med en vaccination på BVC! Hurra!
Stackars Ludvig:( Jag var smått orolig i hjärtat när hon började duka upp sprutorna...
Självklart var jag tvungen att titta också. Sen kom Luddes plutläpp....
"Huääääh..." 1minut ungefär, sen var det över. Min duktiga kille!
Han är väl härdad efter all magknip han hade första månaden.

BVC sköterskan vill inte riktigt släppa att Ludvig har mjölkallergi eftersom han fortfarande är liiite torr.
Jag själv tror inte riktigt på det, eftersom han inte har några andra symtom. Köpte massa miniderm och mildison så nu kör vi en kur till. Jag har nu slutat dricka mjölk och äta yoghurt,smör och ost.... och glass...
Men jag tyckte egentligen att Ludvig blev bättre i huden redan efter första mildison kuren-och då åt jag mjölkprodukter. Well, time will tell....

Igår var vi på hjärt-lungräddning spädbarn med mama'gruppen. Var helmysigt hemma hos Lina och massa fika hade hon bullat upp med! utbildningen var fantastiskt bra-värd varenda krona! Nu kan vi rädda liv på både spädbarn och större barn samt hjälpa dom när de sätter i halsen! Känns skönt!

Nej, nu måste jag ta tag i lite saker här. Träning ikväll-tjoho!

Min gosiga badkille<3

puss!


Kommentarer
Postat av: Farfar Ingemar

GRATTIS Ludvig 3-månader - Stor kille!!

2011-02-09 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback