...mama'lunch...

2011-02-23 18:04:59 Vardag
» Kommentarer(2) «


Idag har vi varit på mama'lunch med Rebecka o Annie och Jessica och Axel. Blev som vanligt Nancys i igor, men det är ju perfekt för många barnvagnar och skötbord i närheten.
Ludde sov nästan hela dejten men ville vara med en stund på slutet iaf. Måste ju heja iaf, hihi.

Skulle egentligen gått till skallbergets öppna förskola på fm idag men min rygg o nacke kändes inte ok efter gårdagens träning på gymet, så vi tog sovmorgon istället.

Imorrn kommer Johanna hit och är barnvakt en stund- jag tänkte lyxa och sola lite:)
Måste boka in mina massagetider jag fått i present också...men först borde jag besök min kiropraktor, och det SNART!

Borde verkligen ta tag i massor med saker. Ringa, fixa, greja...men det blir liksom inte av.
Det är ju så mysigt å bara vara med min älskade Ludvig.

pusss!


Kommentarer
Postat av: Farfar Ingemar

Mys på bara! Det ser skönt ut. Tänk att han har börjat få en tand!

2011-02-24 @ 10:25:01
Postat av: Huri

Hej stjärnan! Blir alltid så glad när jag läser din blogg. Roligt att höra att det går så bra för er. Verkar som du har fått en riktig gym-kille på halsen ;P STOR kram till både Ludde och mamma =)

2011-02-24 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback