...mysdag hemma...

2011-02-02 20:59:52 Vardag
» Kommentarer(0) «


Ludvig och jag bestämde att vi skulle ha en mysig dag hemma idag.
Bara vara med varandra, det är ju så mysigt. Vi har sjungit och dansat som vanligt!
När Ludde sov passade jag på att kika brudklänningar och frisyrer på nätet. Ska bli uuunderbart att få frossa i allt sånt nu! Ska kämpa hårt nu med gravkilona så jag kan börja prova klänningar snart! Den måste väl bokas i april antar jag?
Tog en power-walk mitt på dagen, var ju så himla fint väder-men halt!
Ludde var lite grinig ikväll så Hneke har kört specialnattning= Rockmusik och gunga i pappas famn. Slocknar direkt!;)

Den här godingen låg bredvid mig och sprattlade imorse.
Vi brukar lyfta över Ludde till vår säng på morgonen-mysa lite! Ibland, eller oftast somnar vi om en stund...


Så häääär stilig är man på mysdagar!

älskade barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback