....shopping-fredag!...

2011-02-25 18:15:55 Vardag
» Kommentarer(0) «


Kom preciiis hem, efter en heldag på stan!
Verkligen en stor fördel med att bo på stan- att man kommer ut hela tiden. Finns alltid nåt att kika på på stan:)
På fm var vi på BVC för lite bra information om mat och sjukdomar sen tog vi som vanligt mama'lunch efter det. Vi invaderade coffiehouse by george den här gången. Supergod mat där!
Är så himla glad för vår mammagrupp- det är så fina mamor och bebisar och vi har så förbaskat trevligt tillsammans! Inte alltid det blir bra grupper, men vi klickade allihop!
När Ludvig vaknade var det lite gnälligt så vi tog en tur på stan-behövde kika lite större kläder till Ludvig och en ny tröja till mig.
Gick förbi Å-kanten också, träffade mamma och svärmor en stund.
Efter det blev det mer shopping- bodys till Ludde, ett par uuursöta typ "uggs" om ni vet...? Så fina!Från kappahl.
Jag vet att jag tjatar mycket om kläder-men det är så kuuul med kläder! Min lilla ögonsten ju:)

Justja, köpte en ny bitleksak också-få se om den blir en hit!


Idag var en sån där dag när man stöter på den ena efter den andra på stan, så det har blivit mycket prat mellan butikerna. En himla trevlig dag med andra ord.

Nu lagar henke goood pasta och snart kommer moster bea på lite fredagsmys.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback