...sov-rekord!...

2011-02-14 21:02:00 Vardag
» Kommentarer(0) «


YEY! En glad och konstig nyhet är att Ludvig sov 8 timmar i sträck i natt!? Har aaaldrig hänt!
Kl.06 imorse fick jag väcka honom högt och ljudligt ur sin sömn. Somnade gott igen efter maten.
Skönt? Ja, men jag fick igen det med råge idag...
Ludvig har gnällt heeeela dagen, inte varit nöjd med något och velat vara i famnen hela tiden.
Kan kanske bero på hans förkylning...eller så är det nåt annat.
Många frågor, inga svar. Alltid. Allt är ju "Normalt".



Idag är det kärleksdagen!
Fick fina blommor av Henrik när han kom hem. Kan säga efter den här dagen att jag verkliiigen uppskattade det!

Jag bjöd på ceasarsallad de luxe ikväll! Mums!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback