...Veckorna går fort nu...

2011-02-03 20:16:27 Vardag
» Kommentarer(0) «


Ojoj, redan torsdag kväll. Veckorna flyger iväg just nu tycker jag!
Idag har Ludvig och jag tagit lång sovmorgon, sen gick vi ut på promenad -köpte ett par bullar och lite frukt och gick till Å-kanten! Ludvig ville inte sova just då utan var vaken nästan hela tiden. Jag satt och surfade bröllopsklänningar medans mormor fick snusa på Luddisen. Glömde dregglisen hemma, så bodyn var helt plaskvåt på bröstet när vi skulle gå.

På vägen hem skulle jag byta en tröja jag köpte på Kappahl till en större storlek, vill ha den lite mer som en soft tröja som hänger lite mer...sen slank det med ett par nya mjuka blåa jeans till Ludvig också. Han hade ju ett par i 56 men de är på tok för små nu... Nu blev det en 68:a!

Vi sprang in på konsum och handlade lite för jag hade tänkt baka en morotskaka.
Får ju besök imorgon av Johanna och linda från jobbet och sen kommer Martin o camilla på lördag, vårat värdpar till bröllopet, och då kan det behövas lite fikabröd.


När vi kom hem fortsatte Ludde att sova 1 timme...3 timmar totalt så där på em. Skönt!
Ville inte vakna fast vi var hemma.


Så här söt är han just nu...ligger och "pussar" på nallen så nallens huvud åker upp och ner när han tuttar på nappen:)


Imorrn är det fredag och mammaträff! tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback