...2010-2011...

2011-01-01 14:29:16 Vardag
» Kommentarer(1) «


Gott nytt år kära vänner!
För exakt ett år sedan stod Henrik och jag i Rudbecksparken med bea,crille,lotta och robban och skålade i champagne! Vid tolvslaget viskade jag till Henrik att 2010 kommer bli ett bra år...någon gång under året skulle vi bli gravida, det var målet. 2,5 månad senare blev det ett plus i badrummet. Vilken lycka.
Jag satt och grinade inne på badrumsgolvet och Henrik stormade in och omfamnade mig. Lycka!
Nu sitter vi här i sängen med vår älskade Ludvig. Killen som vänt upp och ner på hela våran värld. Helt plötsligt blev ingenting annat viktigt. Det bästa som någonsin hänt mig!
Kärleken till sitt barn är så enorm och går inte att beskriva i ord.

Igår firade vi nyår i gäddan med Beatrice och Christian. Vi lagade vääärldens godaste 3-rätters och mumsade heeela kvällen! Precis ett lagom nyår, med dem man älskar mest!

Igår fick vi träffa finaste Albin på BB som äntligen kommit till världen! Stoltaste föräldrarna till honom är Charlotte och Fredrik<3 Tänk, varsin grabb fick vi! Vad roligt de ska ha tillsammans!

Nej, nu måste jag väcka grabbarna, de somnade om i sängen-igen! ääälskar nyårsdagar, den största slappardagen i världen! Nu ska vi fika hos Luddes farmor och farfar och ikväll blir det film och Pizza, MYS!

puss!


alkoholfritt till mamma!


nyårspuss!


Luddes favorittjejer!


stoltaste pappan.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är jag bortskämd med dina täta inlägg, vill ha nytt nytt nytt!!!! (sis/aunt

2011-01-03 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback