...härlig helg...

2011-01-22 17:12:46 Vardag
» Kommentarer(0) «


Åh, vilken härlig helg det är!
Nästan iiinga planer alls. Idag hade vi lååång sovmorgon tillsammans sen städade vi av lite snabbt innan vi gick ner på stan. Vi skulle egentligen inte ha något särskilt utan bara strosa lite. Eller jo, vi skulle kika på klocka till mig.
Handlade lite fint till ludvig också-det är ju så roligt med kläder! Nu har han växt ur mycket 56or och vi har rätt mycket stora 62 och 68 kläder, så han är lite mellanläge just nu. Då får man passa på:)

Blev ett par röda mjuka jeans-samma som de blå han har. Det är egentligen tjejbyxor på kappahl men de passar så fint på Ludvig tycker jag:) Köpte även en snygg body i lite sailing-stuk som Henke älskar.
Lite strumpor och en enkel vit body slank med också.

sjukt oskarp bild-jag är så dålig på systemkameran. Batteriet dog tyvärr nu så denna får duga.

Igår var ju Bea här och var barnvakt och det gick super. Super gick det även för mig-på gymet! Men jäklar vad det känns i vaderna idag. körde crosstrainer och spinning, sååå himla skönt! Lite triceps hann jag med också.
Har promenerat varje dag i en vecka nu och det ger resultat vill jag lova, så nu är man taggad!
vad gjorde vi mer igår? Jo, vi var på mammaträff-vi skulle ha babymassage men Ludvig var inte alls upplagd för det. Hade varit vaken lite för länge så han var supertrött och ville inte alls ha massage.
När de andra var klara sov Ludde gott i vagnen i 3 timmar. plutten. Hoppas det går bättre nästa gång.
Efteråt gick vi alla mammor till bredbar och käkade och pratade om alla våra bebisbekymmer.


Nu ska jag baka chokladbollar till Beas kalas imorgon.
Förresten så fick vi de här fina kläderna av henne igår från Villervalla. Favoritmärket!

Byxor och sjal/dregglis. (Precis samma byxor som lilla Albin fick av oss:)

Puss på er och ha en fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback