...drömmarnas kväll...

2011-07-30 23:08:13 Vardag
» Kommentarer(0) «


Imorse blev vi väckta av att hemtelefonen ringde, 7.30! (ovanligt att hemtelefonen ringde för det första...) Vi tittade chockat på varandra och undrade om vi verkligen sovit hela natten-utan Ludde-sövning under natten? WoW!  Henke orkade inte svara utan bad mig...det var till honom. Rätt dålig bortrövning med "polis och brand i garaget", Henke misstänkte såklaaart att det var svensexa på gång. Det var svårt att spela med eftersom det var så genomskinligt, men jag sa att ja inte visste något om själva bortrövandet och påpekade att det var ju sjuuukt tidigt på morgonen och inte kunde väl alla hans polare vara vakna nu, en lördag? njaeeej...lite fundersam blev han allt.
Har fått sms under dagen att han har det toppen i Riga så det verkar bara fint:) Dom kommer hem imorgon vid 16-tiden igen.Ska bli roligt att höra allt.
Jag ringde pappa som mer än gärna tog hand om Ludvig 1 timme så jag fick röja undan hemma. Såg ut som ett slagfält vill jag lova och då är det inge kul att vara hemma själv. Gick sen ner på stan för att leta läppstift, vilket var himla svårt. Jag vill gärna ha en rosa färg men det måste ju vara rätt rosa färg. Fick väldigt bra hjälp både på Kicks, Åhlens och tillslut på Parfymeri L i Sigma. Dom var supergulliga och vi hittade ett jättefint läppstift och läppenna från Dior och Chanel. Ja, fint ska're va tyckte mamma!:) Ja, jag också iof....
Ikväll kom min fina vän Charlotte förbi, barnfri dessutom. Ludvig somnade före 19 så vi har verkligen haft en härlig tjejkväll själva! Mycket prat om gamla minnen och såklart om framtiden och drömmar...
Idag har jag tänkt mycket på hur alla fina människor som finns i min omgivning. Som bryr sig, på riktigt om mig, om mitt liv och hur jag mår. Fantastiskt egentligen. Tacksam är jag.
När Charlotte åkt hem satte jag upp håret, provade mina smycken,skor och Charlottes vackra diadem som jag ska få låna. WOW! Jag blev helt tårögd. Allt blir preciiis så som jag tänkt mig. Vackert! Har letat och letat efter passande diadem men har verkligen inte hittat något, så slog det mig att Charlotte har ju ett jääättevackert diadem.... generös kvinna det där som lånar ut till behövande:)
Ludvig har varit en riktig sooolstråle de senaste dagarna. Så glad och nöjd hela tiden. Hoppas på en djup sömns natt för oss båda nu.
puss på er alla fina!
Ängsö Kyrka. 3 veckor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback