...bröllop!...

2011-06-20 21:37:55 Vardag
» Kommentarer(0) «


Sitter här övergiven av Henke som var tvungen att fly till Danmark redan idag, tydligen så hade de flyttat mötet till ett annat ställe i Danmark så Henke fick boka om flyg, hotell och hela baletten för att hinna komma dit i tid....han skulle egentligen åkt i morgon bitti. Nåja, det går ju an en antt så här, rätt skönt faktiskt med en kväll heelt själv. Ludde slocknade som ett ljus 19.30 vilket är liiite utav en ovanlighet. Tycker han har varit lite hängig idag, får se hur läget är imorgon.
-
Hursom, så tar jag tillfället i akt och bröllopsfrossar!
I helgen var vi till Bronsils i Munktorp och beställde min vigselring! WOOOOW, den kommer verkligen bli bedårande! Jag är helnöjd. Liiite nkepig känsla att sitta och stirra på diamanter i formar och storlekar, "Nej, de där blir för små...de där är lite väl vulgära..."  Björn som ska göra ringen är en fantastisk person, sånt känns ibland lite viktigt. Att det är en fin person med lite känsla i som ska göra en sådan skapelse till en.  Nu låter det kanske som den är väldigt annorlunda och speciell men det är en vanlig, enkel modell som är tidlös och ja, alldeles underbar! Bling? ja, såklart.
-
Har gjort två exemplar servettringar och blev faktiskt nöjd så nu återstår 81st till. Japp, 83 personer blir det, det var sista anmälningsdagen idag och bara två som inte kommer?! Helt fantastiskt. Vi räknade lite snabbt igår på vilka som kan tänkas komma till kyrkan, utöver våra bjudna gäster...kom väl upp i 35 personer till, som sagt att de tänker komma till vigseln iaf. Kyrkan kommer vara full eftersom det bara rymmer 120 personer. Det kommer bli en häftig känsla. De stora grejerna är ju som sagt klara så det är bara alla 1000 detaljer kvar,men det är kul, som tur är.
-
Pratade lite med moster maggan ikväll om brudbuketten, nu känner jag att det börjar lossna rejält och vet vad jag vill ha-med hjälp av maggans tankenötter... Den kommer bli något alldeles extra, något annorlunda som man inte är van att se. Mmm...fint kommer det bli!:)
-
Om 2 veckor ska jag prova brudklänningen igen... Har gått ner 7 kilo nu på 9 veckor och har väl 6 kilo kvar ungefär, helst något kilo till. Heja mig!
-
Längtar till torsdag, då ska jag göra något häftigt. kanske att jag bjuder på lite före- och efterbilder då! Spännande...
puss!
aqua rosen den vackraste är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback