...sjung om studentens lyckliga dar!....

2011-06-10 19:24:30 Vardag
» Kommentarer(0) «


Yepp, idag är det studenternas dag! Wow vilket drag det var på stan! Vi flydde iaf fältet, jag och mama'gänget. Vi möttes upp på Vallby friluftsmuseum för en utelunch och fika. Det avslutades med en kul lekstund på gräset. Fasen vad kul vi har allihop, så roligt att träffas varje vecka och babbla om alla problem och funderingar man har. Verkligen guld värt. Det var så roligt att se att nu börjar de interagera med varandra, de tar varandras leksaker och känner och klämmer på varandra-noggrant! Ludde hade en fight med lilla Gusav om lilla skallran. De tog den av varandra säkert 10 gånger:) jag vill ha, nej jag vill ha, nej jag ska ha....Pluttarna!
någon bjöd ludde på majskrokar!:)
Vi drog därifrån i god tid och drog ner på stan för att möta upp Henke en liten sväng på stan. Åkte hem till farmor och farfar för att fira Alexander, min kusin som tog studenten idag- en liten byggjobbare blev det! Grattis!
Vi har även hunnit med att hälsa på systeryster idag som roddar på Å-kanten nu när mamma är bortrest! Gos!
Märks på Ludde nu när dom träffas lite mer och oftare, det tycker han är bäst!
Imorrn tar vi en tripp till örebro för att bocka av lite på inköpslistan!
trevlig helg!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback