...tandblekning...

2011-06-23 11:12:14 Vardag
» Kommentarer(1) «


före
efter.
så svårt att få till en bra jämföringsbild med ljuset, tycker det syns mycket mer i verkligheten!
Kanske världens fulaste tänder jag vet, men tandställning har jag liksom inte tid för innan bröllopet:) Det här är något jag sparat länge till, har velat göra det i många år och nu äntligen fick jag göra det. Jag var på Thea tandhälsa på en klinikblekning och jag kan säga att det verkliiigen var en upplevelse. Hela munnen fullt utspänd och full med slangar och grejer...stirrandes rakt upp i taket i 2 timmar! FY vad psykiskt tärande det var! herrejeeeeeesus! Jag var stolt och mycket förvånad efteråt, att jag klarade av det! Duktiga jag, haha!
puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag fick tandblekning i fördelsedags present! =) Eller ja.. jag hade önskat mig det så jag fick ett presentkort. Vad roligt att se att det blev ett sådant bra resultat. Ser ju jättebra ut! =) Ser dock inte fram emot de där timmarna. Guuulp.

Kram!

2011-06-27 @ 08:14:13
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback