...alone...

2011-03-31 21:19:12 Vardag
» Kommentarer(2) «


Då var vi ensamma hemma då, jag och Luddisen.
Skjutsade iväg Henke till Hässlö flygplats ikväll *vink vink*
Det är så tomt utan Henke-verkligen, det är när han är borta som man verkligen kommer på vilken underbart fin man han är, och vilken fin pappa han är. Jag började självklart grina när de gosade och pussade hejdå på varandra. Jag kan säga att innan vi fick barn var jag väldigt blödig och inte blev det bättre efter vi fick barn-snarare 10 gånger värre...Alla filmer, reklamsnuttar,nyheter som man KAN gråta till, gör jag.

Imorrn kommer iaf bästa Bea hit och tar Henkes plats över helgen.
På fm ska vi först till BVC och mammaträff sen kommer Linda också! YEY!


Idag blev vi utelåsta på Pinglan, kom några minuter sent och när vi kom dit var dörren låst:( Tydligen hade det varit stölder där förra veckan så nu låser dem alltid när det börjat. Synd att det ska vara sånt elände, i kyrkan...på öppna förskolan liksom...!?

Idag satt Ludvig några sekunder på golvet helt själv! Stora killen:)


Ludde passade på att sno det bästa av pappa innan han for! Gos och bus!

puss!

Kommentarer
Postat av: Henke

Alltså efter promenaden från buss-stationen till hotellet gillar jag redan Barca! Kan tänka mig att åka hit på bröllopsresa! :)



Saknar er med! Pussar till er båda!

2011-04-01 @ 02:24:54
Postat av: Henke

Alltså efter promenaden från buss-stationen till hotellet, gillar jag redan Barca! Jag kan helt klart tänka mig att åka hit på bröllopsresa! :)



Saknar er med! Pussar till er båda! <3

2011-04-01 @ 02:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback