...babysim...

2011-03-10 19:25:52 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag är vi ensamma hela dagen och hela kvällen Ludvig o jag! Henke är i Danmark på möte.
På fm var vi på BVC och vägde Ludvig...nästan 500gram hade han gått upp på en vecka! hihi stora killen. Så nu har vi äntligen passerat 7 kilo på vågen! Härligt.
Efteråt gick vi på stan en sväng-köpte ett par jättefina badbyxor till Ludvig på Polarn o pyret,
jajamensan, för nu ska vi börja på babysim på lördag! Vinnaren blev till slut Linneas simskola! ja, jag vet-lite dyrare, men så himla värt att ha det på lördagar kl. 10.00! Henrik vill ju så gärna vara med alla gånger-och jag kan säga gärna för min del;) Det värsta är väl att man själv måste dra på sig bikini :S Mindre kul...

Å-kanten, lite vårnytt.


Efter det gick vi till Å-kanten, där var även min mormor på besök.
Mamma hade fullt upp i butiken så vi hann inte prata så mycket, men det är lite skönt att hänga där en stund mitt på dan. Fick provsmaka kakorna som mormor bakat till dopet. mums!

MIN mormor och Luddisen.

På em kom Charlotte och Albin hit och gosade. Albin ler för fullt och Ludvig har börjat skratta riktigt högt nu. Finaste pojkarna vi har. Fantastiskt att vi lyckades tajma våra graviditeter så bra:)


Charlotte o Albin-som var trött idag:)

NU har Ludvig somnat för kvällen, så jag ska ta en dusch och sen SY lite!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback