...hallå alla små tossingar!...

2011-03-16 09:25:54 Vardag
» Kommentarer(1) «


Ludvig har några nya lekkamrater!:)



...slår alla leksaker med hästlängder!



Ludvig har börjat med ett nytt läte nu också... vi kan säga så här, det var gulligt de första 5 gångerna....nu är det mer högt, och gällt! Tänk dig ett glädjetjut...fast lite skruttigare:)...och lite mer skadligt för öronen.
hihi min lilla goding!

Idag? ja, vad gör vi idag? Ludvig somnade precis om och jag tvättar. Får se om bror min ville luncha idag. det visar sig. Annars tar vi nog en långpromenad senare på em.

puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, jodå hon är glad för det mesta, och gosig med. Men det finns inte direkt något mellanläge. Antingen strålar hon som solen eller så är hon arg som ett bi. och det går alltid från 0 till 100! Haha. Men det gör ju det hela lite mer spännande =)

Å vad roligt att Ludvig har upptäckt sina fötter, Meja har en sån koll på sina hnder att hon knockar sig själv titt och tätt och sedan tittar på mig som att jag vore den elakaste i hela världen och börjar stortjuta. Haha. Ska bli skönt när hon inte tror att det är jag som slår henne =)

Hoppas ni får en fin dag =) Kram!

2011-03-17 @ 08:52:16
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback