...prästen...

2011-03-09 20:50:59 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag är vi superglada, för Ludvigs präst var här och hälsade på!
Inte vilken präst som helst utan Linda Wagerman Grönberg. Världens goaste präst som dessutom ska viga oss den 20 augusti. Ludvig charmade såklart Linda med att vara på strålande humör! Vi pratade igenom allting tror jag och det känns superbra nu inför dopet. Allt är i princip klappat o klart. Sångerna vi valt känns fantastiskt bra-sofia svensson ska sjunga för jag kommer aldrig klara av det, jag är alldeles för blödig nu när vi fått Ludvig. Hade gärna gjort det annars såklart, men jag vill nog bara njuta av den dagen till fullo. Band köpte jag igår, blev en ganska mörk turkos-jättesnyggt!
Dopklänningen är från min gammelmormor-gjord av hennes brudslöja när hon gifte sig på 20-talet.
Ska brodera in Ludvigs namn på klänningen nästa vecka.
Får mycket hjälp av släktingar att baka till kakbuffen, ska beställa tårtor men dekorera dem själv tänkte jag-med lite inspiration från Kajsa.

Idag har Ludvig ätit 2 mål banangröt, ett i morse och ett nu ikväll. Han verkligen slukar gröten, sprattlar och "hummmar" medans jag slevar in:) Han har också börjat somna för kvällen tidigare nu, runt 20.00 tiden, vilket är himla skönt.
I morgon ska vi till BVC och väga...spännande.

Henke och jag smider stora planer, men det säger vi inget om just nu. Hemliiiis!

Längtar till fredag-då kommer min älskade syster hem igen! Jag har blivit kändis åt henne här i västerås, då många frågar mig om det är jag som syr de där underbara barnkläderna!?;) hihi
Nej det är HON, min älskade syster, som är så fantastisk:)


pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback