...ensamma hemma...

2011-05-04 22:06:22 Vardag
» Kommentarer(1) «


Luddisen och jag är ensamma hemma nu. Henke är i Danmark på möte och kommer hem imorgon em. Trist när han är borta tycker jag, men idag passade jag på att tokleka med Ludde hela kvällen så han blev riktigt trött:) Slocknade lugnt i sin säng redan vid halv åtta så jag fick en hel senkväll med rent bröllopsfrosseri. Alltså jag bara älskar att googla brudbuketter, brudfrisyrer, dukningar och accessoarer! Underbart och så inspirerande! Nu har ju vi valt ett stort bröllop med mycket gäster men lite avslappnad och enklare festtillställning så det blir väl inte alltför avancerat på alla fronter:) vi har ju tur som har fantastiskt mycket underbara människor som kommer hjälpa oss att göra festen heeeelt perfekt!
Idag har vi hälsat på Pernilla och lilla Isak, snart 2 månader. Det var så mysigt och det finns ju såklart alltid massor att babbla om när man är nyblivna mammor!
Tänk att lilla Luddisen varit så liten...tiden går så fort, på söndag blir han ju 6 månader! Ojoj....
JUSTJA! Idag kikade Ludvigs tand fram ordentligt, så söööt när han tok-ler nu, då ser man lilla risgrynet därnere!:) SWEET!
Fick ett rejält bett i fingret imorse så det var ingen tvekan om den saken den här gången:)
Puss på er!
vill ha sommar nu!

Kommentarer
Postat av: Henke

Jag är på andra sidan sundet från där bilden togs! Saknar er!

2011-05-04 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback