...inte mycket gjort...

2011-05-19 22:05:33 Vardag
» Kommentarer(1) «


Nej, idag har man inte fått mycket gjort. Hade en tråkig dag hemma idag-hade inga speciella planer faktiskt. Kan vara skönt ibland men idag hade jag gärna gjort något. Känner mig lite hängig, som om man är på väg att bli sjuk ni vet. Hoppas inte! Men halsen smärtar och snoret täpper till då och då. Tyckte lite synd om ludde som tröttnade på sina leksaker, jag orkade inte stojja alltför mycket, så vi tog en promenad ner till Å-kanten. Försökte hjälpa mamma att skaffa en facebook-sida till butiken men det var lite lurigt. Får se om jag kan styra upp det i helgen kanske.
Ludvig trivdes bra på filten på golvet och showade som vanligt för oss:)
mamma tokar sig med luddis också, hihi!
Ludde får klämma och känna lite på alla vackra saker.
Ikväll pirrar det i magen, iiih:)
Imorgon ska vi till Bea i Hallsberg och sen vidare till Örebro för lite shopping.
Ska bli U N D E R B A R T !
puss!

Kommentarer
Postat av: marianne

Vad du är duktig du är att ta kort. Imponerad:-)

2011-05-20 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback