...shopping...

2011-05-02 21:25:24 Vardag
» Kommentarer(0) «


Imorse ringde mamma och kollade vad vi hade för planer... Nope, inga planer idag faktiskt. Var lite sugen på att kika lite gåstolar eller hoppgunga till Ludde iof...Mormor Marianne ställde såklart upp med skjuts!
Kikade lite på Barnens hus och Ludde fick provsitta och köra några stycken...det bara lös om honom!! Jag vet allt som sägs om gåstolar och jag har verkligen övervägt men han behöver något mer, han är ju så himla aktiv:) Ska verkligen använda den med måtta såklart.
Vi svängde in på IKEA också, shoppade lite till bröllopet igen och sen tog jag äntligen tag i fotoväggen vi planerat. Ska fixa imorgon ordentligt så ni får se. Hade ju en hel del bilder framkallat så det var bara att välja och vraka det som passade i ramarna.
Idag kom det paket till ludvig! Munkjackan som jag beställt från en syblogg, en som Bea rekommenderade såklart:)
Den var sååå fin!
äh, dumma dator....blev en sne bild idag tyvärr.
OJ, nu är det en unge i minuten, måste kila.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback