...själva hemma...

2011-05-30 21:03:19 Vardag
» Kommentarer(0) «


Måndag igen. Var iväg till sjukgymnasten idag på fm och fick behandling, massage och lite elektroder. Skönt. Känns en anings bättre, jag är iaf vid gott mod:) Visst ska det här bli bra om några veckor.
När jag var klar åkte jag hem till Ludde som var hemma med mormor. Vi tog tillsammans en tripp till min farmor och farfar för en fika men även ett besök på IKEA, lunchade och köpte lite gardiner faktiskt. Skulle ha ramar också till fotona från porträttstudion, men jag hittade inte några bra där så jag får leta vidare...
Henke var redan hemma när vi kom hem, han hade slutat tidigare eftersom han åker till Danmark ikväll, så vi har haft en riktig familje-eftermiddag. Vad vi gjort? Skrattat, myst, lagat mat tillsammans i lugn och ro, kastat boll och byggt med klossar:) Äääälska familjeliv.  Gue, nu blev jag helt plötsligt tårögd...!?....
Ludde somnade tidigt, så jag har bröllopsfrossat lite såklart. Man får passa på!
.
.
pappa pussar ludde "hejdå"!<3

byggjobbarn'!
puss från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback