...snopet!...

2011-05-30 16:34:53 Vardag
» Kommentarer(0) «


I lördags var Henke och jag på 100-årsfest! Min farbror och hans sambo Lena fyllde båda 50 år så de slog till på stort kalas! Festen började redan 16.00 vilket alla tyckte var lite väl tidigt kanske, men jaja det var väl lite lekar och annat säkert. Vi kom dit, minglade och drack gott, fick dra ett kort ur en kortlek som vi inte visste ännu vad vi skulle göra med. Säkert bordsplacering kanske?
Alla gick ut på baksidan av festlokalen för att inta våra platser på gräsmattan. Det var snyggt uppmarkerat för spader,hjärter, ruter och klöver....men 2 tomma rutor i mitten. Vi väntade på info. In i mitten kommer en snygg vit bil farandes på gräsmattan. Lena med vit sommarklänning och en bukett vita rosor? WHAT!?
B R Ö L L O P !
Wooooooooooooooooooooow, vilken jädra överraskning!!!
Det blev vigsel mitt på gräsmattan med en underbar vigselförättare. Ingen visste nånting, ja förutom deras barn då. Helt galet och oväntat, men såååå roligt för dom! Bölade som vanligt när det blir så fina stunder sådär spontant.
Festen var jätterolig och bandet som spelade var suveräna. Jag struntade totalt i min höft och rygg och skakade rumpa med Henke hela natten! Vi var helt svettiga när vi åkte hem:)
.
Ringde såklart till Ludvigs farmor och farfar för att kolla läget under kvällen och givetviiis hade det gått super! Han slocknade gott i resesängen 20.30 och sov till 7.30 dagen efter. Underbart och skönt att han bara finner sig i allt. Gooosen!:)
.
puss!
surprice!
Fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback