...tant-fest!...

2011-05-25 11:47:07 Vardag
» Kommentarer(0) «


Igår var jag på Tant-fest med gamla jobbet! Det var sååå roligt och kul att några verkligen gick all-in! Först var vi på bellmans på fördrink och mingel sen gick vi till di spagna då nedervåningen var bokad för oss! En väldigt trevlig fest med mycket skratt, åh vad jag saknar dom! Det var skönt att få komma ut, dricka lite vin och äta god mat med bara goa tjejer! Jag fyndade ett par glasögon och sjal på myrorna-det fick duga som tant-utstyrsel!
Saknar jobbet och tänker mycket på hur det blir sen när man ska börja jobba igen, hoppas de behöver mig då...! Känns som att det kan vara skönt att komma tillbaks till något man kan lite rutiner och känner alla. Sen kanske det inte blir någon fast tjänst just där och då, men skulle vara skönt att komma tillbaka ett tag iaf-tills man känner sig lite varm i kläderna igen.
tant!
roliga kollegor!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback