Advent

2011-11-22 22:37:07 Vardag
» Kommentarer(0) «


Blev lite inspirerad av luddes tomtedräkt och släpade ner henke i källaren! Upp med alla julsaker! Så ikväll har jag fått upp en del iaf, mysigt! Ska placera ut mins fina tomtar o grejer imorrn... Dom får stå samlad trupp på skänken inatt!:) det blir fint när man grejar och städar undan lite...Det fick mig att varva ner fast jag höll på... Det är nåt speciellt med julen allt... Mysigt och varmt... Kärleksfullt! Tänk vilken uuuunderbar jul det kommer bli, både med min lilla egna familj men även med den stora familjen! Måste baka i helgen.... Men det kommer jag aldrig hinna! Kanske fredag kväll?....vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback