Lite nyare, lite fräschare!

2011-11-03 11:47:55 Vardag
» Kommentarer(2) «


Nja, iaf i håret:) eländet fortsätter, har jätteont i kroppen idag, varenda finger värker! Aj.... Inge snor och inge hosta, mman får vara glad för det lilla! Ludde är iaf piggare och mindre hostig. Jag ringde mamma o frågade om hon kunde leka med luddis innan hon öppnade. Jodå, mormor ställde såklart upp! Jag tog diverse piller och hoppade isäng. Vaknade halv 10 och la ludvig för en fm-lur.... Han sov 1,5 timme!!! Hurra...!:) nu ska vi käka lunch, el ludde iaf, jag hoppar det. På em blir det promenad till ica o hämta mitt nya körkort! Fick papper igår på att luddis nu heter grunditz han också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sugarmama´!!! Fan det vart ju skiiiiiit snyggt :)



/ sugaraunt!

2011-11-03 @ 15:52:25
Postat av: marianne

Det blev ju bra med färgen, är bara lite nojig innan då jag tycker att din naturliga färg är så fin.Men ibland vill man förnya.... Vilken goding till barnbarn jag har, blir rörd när jag tänker på er fina lilla familj. Kram och krya på dig// MAMMA

2011-11-03 @ 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback