...mysig torsdag!...

2011-11-17 20:55:29 Vardag
» Kommentarer(0) «


Åh, ikväll är man glad i själen! Vi var på Pinglan idag med Charlotte och Albin och Maria och Olivia. Det var mycket folk idag så vi tog lunch allihopa hemma hos mig. Cesarsallad till oss och mumsig barnmat till dom små. C och A stannade kvar hela em och busade med oss. Ludde är nog inne i någon utvecklingsfas för han har sovit mycket idag, somnat bara sådär liksom utan sövning:) Han har gått 4-5 steg flera flera gånger idag! Lilla gubben. Att räkna hur många ggr han säger "titta" på en dag är ooomöjligt. säkert över 100, på riktigt:)

När Henke slutade drog vi till Erikslund Cervera då vår KitchenAid hade kommit tillbaks! ÄNTLIGEN! Den gick ju tyvärr sönder, men nu är den alltså lagad så nu kan jag baka massa bullar i helgen! Vi svängde förbi Lindex och min jacka hade dom satt ner 50%! Grrrreat! Men tyvärr fanns ingen storlek så fick svänga in på IGOR och köpa den efteråt. Så himla nöjd! Vilket kap, jag som tänkte köpa den till fullpris imorrn...gah!:)
.
Imorrn ska Ludde fotas på Porträttstudion! Det blir kul! Och så är det fredag! WEEEI:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback