...ny blogg?...

2011-11-09 22:32:46 Vardag
» Kommentarer(2) «


Hej på er!
Idag har jag funderat på följande: NY blogg? Hm...ja, jag tycker att det blir för mycket bloggande om Luddis men det är ju det livet har handlat om, det man varit uppslukad av. Nej, nu ska jag blogga mer ur MITT perspektiv, vad jag gör och vad jag funderar på....ja, farmor och mormor..Luddis får nog vara med på ett hörn ändå här o där i bloggen!;)
Vad vill man läsa om då? Dagens outfit? mamaoutfits är kanske ingen höjdare...?! Mode?frisyrer?tv-program?vardags-snackisar? Ja, det blir nog diiiiverse saker. Ska försöka med nåt nytt. Det brukar gillas, nya tider liksom:)
Lite mer såna här bilder kanske?...i vardagen alltså.
Spännande!

Kommentarer
Postat av: Farfar

Ludde är naturligtvis favoriten. Kollar nästan varge dag. Kram på Er!

//Farfar

2011-11-10 @ 09:27:37
Postat av: Kina

Tycker du har en mysig blogg!! :)

2011-11-10 @ 13:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback