Tjejdag!

2011-11-12 17:53:02 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag har jag varit på åsby trädgård med sofia! Det var supermysigt med alla vackra julsaker o julmusik! Vi fick med oss en del hem både tomtar och annat fint! Jag köpte ett maraccasägg till ludde o gissa om det blev en favvo!? Herregued, blir nog en musiker av ludde tror jag! Vi fick bästa fikaplatsen i djungeln och babblade på om ditt o datt! På vägen hem stannade vi på hallsta möbel outlet som inte var nån höjdare direkt, och sen förbi ikea för lite mer shopping och en korvlunch!:) köpte ett jättefint tyg som jag ska spänna över en canvas till luddes rum. Visar er i veckan när det är klart! Nu har vi storhandlat och jag ska bada luddisen. Henke är himla hängig så vi får se hur morgondagen blir. Puss o trevlig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback