Home alone!

2011-10-12 13:27:15 Vardag
» Kommentarer(0) «


Skjutsade henke till arlanda imorse då han ska till danmark på lite möten. Oftast är han ju bara borta ett dygn men denna gång blir vi själva till sen fredag kväll! Skönt att ha bilen hemma iaf så vi kan ta oss lite:) luddes mormor var barnvakt och när jag hämtade honomvar han fm trött så en tupplur för honom och bh-letande för mig! Vilken underbar service jag fick på twilfit! Sååå duktiga och jag hittade en bra och billig svart en:) jag handlade lite på ica för bea o chrille kommer på em o käkar idag. Köpte även en ensamhemmabukett till mig själv och invigde vår bröllopspresent från fam kronman/olsson. Visst blev det fint?:) visar luddes fina höstjacka och mössa han fått av sin moster också:) vsr toppen en kall dag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback