...sjukstuga...

2011-10-27 12:16:08 Vardag
» Kommentarer(0) «


Suck, host, snörvel och aaaaatcho! Här är det verkligen sjukstuga nu, ont i hela kroppen och hostan är hemsk! Vi vaknade flera gånger inatt och drack vatten och tröstade luddis. Jag var smart idag på fm o bäddade till mig på golvet i luddes lekhörna för han
Är ju såklart ganska pigg och leksugen ändå:) perfekt för oss båda! Fick ringa jobbet också o tacka nej till passet imorrn, synd för jag var sugen på jobb och träffa några godingar igen! Men får hoppas det dyker upp mer behov snart igen. Nu ska luddis sova igen och jag försöks få i mig lite lunch. Ni får en bild från igår när jag fikade med dom här krabaterna på em!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback