...höst...

2011-09-20 08:45:17 Vardag
» Kommentarer(1) «


Vaknade 06.30 imorse av "mamamamam"! Mysigt men urk vilket tråkväder det var- nu två timmar senare skiner solen och det blev en finfin höstdag istället. Det gillas!
Ludde har precis somnat om efter frukost och lek och jag sitter här med en macka och den godaste kaffekoppen på hela dagen. Mums!
Igår var jag på friskis och tränade på gymet. Hade ett litet breakdown i söndags då det känns som man blivit så trött och lat i kroppen nu. Var ju ungefär 6 månader sen jag tränade?! Jag har sedan förlossningen haft riktiga problem med fogarna och varit på det ena läkarbesöket efter det andra. Nu har jag bestämt att mjukstarta upp träning iaf, vila är ju skönt men det har ju inte blivit så mycket bättre av det direkt, så jag provar en ny metod...lätt träning! Jag kan säga att det var svårt att köra lätt för jag blev så galet peppad när jag väl var där! Mamma tog Ludvig och egentiden var ett faktum, så skönt att träna i lugn o ro på en eftermiddag dessutom, när det inte är så jedrans mycket folk på gymet.
Idag ska vi tillPinglan och sen hem till Charlotte o Albin på lite lunch.
Ska fundera lite under dagen hur vi ska göra med inköp av kläder till ludde? Vinteroverall köper mamma och svärmor köper höstkängor. Skulle kanske behöva en skaljacka? Vindtät regnoverall? eller ska man ta överdragsbyxor? för kallt? för varmt?när ta fram åkpåsen?fårskinn?...herrejösses...fundera ska jag göra iaf. Svårt att veta vad man kommer använda i förväg?
den här vinteroverallen blir det nog iaf, fast en blå:)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: bebbs

Slog upp din bloggoch tänkte ; åååååh det vart den röda!! Sen läste jag bildtexten, haha! Men den blååå är också fin! , såklart :)

2011-09-20 @ 10:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback