...läkarbesök..

2011-09-27 18:44:25 Vardag
» Kommentarer(0) «


I söndags var Ludvig på sitt första läkarbesök. Han fick en allergireaktion av ägg och fick utslag i ansiktet och på halsen. Jag ringde 1177 o vi fick åka  upp till oxbacken VC för kontroll och rådgivning. Allt gick bra, utslagen hade nästan försvunnit när vi kom fram men lite spår fanns kvar och vi skulle gå vidare med detta hos familjeläkaren. Så imorgon ska vi till luddes familjeläkare för lite prover och utredning. Min lilla plutt. Vi hoppas på det bästa att det bara var en lokal reaktion i huden då han spetade in ägget i hela fejan:)
.
Inatt vaknade Ludde å var huuur pigg som helst vid 03.00 och vi var huuur trötta som helst. Men tillslut somnade han om efter lite hopp och studs och lite babbel. Ludde har varit på strålande humör hela dagen idag ändå så vi drog iväg till pinglan och tjoade lite:)Ludvig är verkligen överallt och struntar i var sin mamma är. Trygg i sig själv helt enkelt och leker så bra själv, iaf någon annanstans än hemma,hihi.
.
På em träffade vi Bea på stan och babblade gärnet i flera timmar, skönt tycker jag! Hoppas hennes drömmar slår in inom kort:) Nu måste jag laga lite maaat...Henke tränar och Ludvig sover redan? tror nånde´efter den här natten...
PUSS!
fin i nya höstkläder.
moster-bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback