...onsdagsbesök...

2011-09-21 14:00:41 Vardag
» Kommentarer(0) «


imorse fick vi besök av mormor marianne, tiiidigt tidigt men det var perfekt för mig, då kunde jag röja undan lite och göra iordning för lite fikastund. Petra o Robin kom nämligen hit på lite babbel och bus med Luddisen! Det var jättemysigt och tiden bara flög iväg. Ludde somnade direkt efter dom gått så nu sitter jag här vid datorn en stund.
Borde verkligen skriva klart dom sista tackkorten också så vi får iväg dom den här veckan!...
Ludde fann sig direkt hos dom båda och bjöd på mycket bus!
Imorrn ska Charlotte o jag till Erikslunds grand opening och shoppa till våra pluttar! Har ladda för detta 1 månad nu...minst!:) Det är ju VIP kväll ikväll men det var ingen som ville bjuda in oss på det...?
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback