älskade barn!

2012-02-27 17:02:44 Vardag
» Kommentarer(1) «


Min lilla Ludvig, du älskade goding vad jag älskar dig! Idag gosar jag gäärnet med den här krabaten som ääääntligen verkar vara frisk! Han fick ett bakslag igår kväll med kaskadspya men idag är han pigg som en nötkärna? Eller heter det frisk som en nötkärna?Justja;) Nej men pigg är han iaf och det ääälskar jag! Nu ser vi fram emot vår och ljusare tider. Snart dags för dagis. Tänk va, vad tiden går fort. Min lilla prins har blivit stor och självständig. Så goooosig och underbar<3 Ett kärleksinlägg idag, helt klart! Passade på att fota han lite idag:
puss från oss!

Kommentarer
Postat av: Farfar

Sötludde, han är för go. Skönt att vara frisk igen.

2012-02-27 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback