...äntligen!...

2012-02-28 19:42:46 Vardag
» Kommentarer(0) «


En dag idag som vi väntat länge på. Lägenheten ligger nu ute för försäljning på Hemnet! Skönt! Nu är det bara hålla tummarna att många gillar den och har stora plånböcker, höhö:)
Våran Mäklare är verkligen bäst, Mats på fastighetsbyrån! Kan rekommendera honom om ni är sugna att sälja.
Jag har precis varit iväg och tränat med Sofia! Ett hårt pass idag! Skönt att träna, men jag blir frustrerad på min viktnedgång som står och stampar för fulla hus...precis som att jag inte vill unna mig att lyckas helt? Det är ju ändå bara 5 kvar till slutmål...kom igeeeen nätha!
Ludde somnade gott vid 19-tiden och Henke åkte precis och tränade. Kanske man skulle laga lite käk? yes...så får det bli.
Puss!
Här får ni en gammal bild. Så här såg jag ut för 1 år sen...
ca 10kilo sedan. Bra men inte helt bra... tacksam för pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback