Bättre

2012-02-25 23:35:05 Vardag
» Kommentarer(0) «


Luddis sov hela natten. Och vi med. Helt slut alla tre. Idag kl.17.30 tackar vi för 24 timmar utan spyor! Idag har jag hjälpt mamma på å-kanten, delat ut massa flyers då hon hade erbjudande i helgen:) som tack för hjälpen, igår o idag, fick jag en jättefin smyckeshängare som jag länge velat ha! Den finns såklart på Å-kanten för dom som är intresserade. Såå nöjd:) passade bra ihop med spegeln som jag också har. På em röjde vi hemma och tvättade resterande 5 maskiner... Typ 6 maskiner igår också.... Herrejösses! Jag åkte ner på stan o handlade lite behövligt till mig å luddis, hade lite rabattcheckar att utnyttja:) ikväll är henke på grabbfest, ludde somnade 18.20 och har inte sagt ett pip sen dess... En mysig kväll i all ensamhet alltså. Faktiskt himla skönt, det var längesen nu. Har pysslat och fejjat för fullt såklart. Ja, efter schlagern alltså:) puss o godnatt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback