...extra fantastisk!...

2012-02-18 23:14:13 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag är det MIN födelsedag, hela 26 år fyller tanten:)
Det känns i år som en extra fantastisk födelsedag. Kanske för att jag mår extra bra idag, kanske för vi köpte hus igår, kanske för att man fått galet många grattishälsningar, extra fina presenter, extra mycket kärlek? Jag tror det var ALLT det där:) Vilka uuuunderbara människor jag har som omger mig och min familj. Jag är så jäkla glad för det. Fantastiskt fina är ni, allihop!
Kalaset gick jättebra, välplanerat så man faktiskt hann umgås med alla gäster...det tar ett par år att bygga upp ett bra teamwork och ordna upp det strukturerat må ni tro:) Men nuså, har vi fått in en bra snits. #0 minuter efter att kalasgästerna gått hann vi duka undan, duka fram och slänga ihop en paj för middagsgästerna, familjen Wester.
En toppen toppen toppen dag. Tack ALLA fina, underbara, ni.
lite champagne till husägarna.
morfar busar med ludde. eller tvärtom.
kusinerna som hade sin lilla stund utan leende preciiis här:)
lite sagostund.
kvällspaket och kvällsbesök av Albin.
nöjd kalaspingla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback