...familjedag!...

2012-01-06 17:41:17 Vardag
» Kommentarer(0) «


Imorse åkte jag hem till Johanna, min vän och kollega för lite hårstyling! Hennes lilla Oscar skulle döpas idag så det var en stor dag och jag fick äran att fixa hennes hår. Blev riktigt bra om jag får säga det själv:)
När jag kom hem sov lilla L och Henke svepte runt i mjuikisar. Skönt! På em gjorde vi en familjeutflykt till parken, lekte med lite barn i lekparken, gungade, hälsade på lite hundar och busade runt:) Vi blev galna på luddes mössa som bara åker ner i ansiktet så vi gick ner på stan för mössinköp. Blev en fleecefodrad från p.o.p!
Gick till Åhlens och inhandade en NY fungerande pedalhink (läs blöjhink) HURRA för den!
Lite pics från dagen:....
tittut!
hej!
fixa lite vantar....
fixa vantarna igen....
övar på att resa sig....med overall och skor....och vantar...
nya mössan och en nöjd Luddis..och Pappa!:)
puss på er! Nu är det fredagsmyyyyys.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback