...rutiner och vardag...

2012-01-09 12:31:54 Vardag
» Kommentarer(0) «


Jahapp, första riktig veckan på nya året. Känns som förra veckan bara var en enda stor slapparvecka:) Skönt med vardag och tillbaks till alla rutiner på ett vis eftersom vi haft en lite krångelperiod med vakna nätter och L som inte ätit ordentligt pga snoret och hörntänder! (heter dom så?) Dom där vassa iaf på hörnet däruppe...A-C kallar dom för 4:or iaf:) Men nu har vi fått sova 2 hela nätter och L har ätit jättebra senaste 2 dagarna också, toppen!
Övrigt går jag mycket och skruvar på mig för jag är utom mig av dagis-oro!! Herregued, jag hade en helt annan bild av hur det skulle bli, ni vet gå och känna o klämma lite på dagisarna och "känna" vad som är rätt. Nej, så blev det inte för oss:( Nu får man vara glad om man får nåt inom 1 mils radie. Men, det ska väl lösa sig innan vi åker på torsdag hoppas jag. Vi åker ju till Rom på honeymoon i veckan och då vill jag inte gå runt och oroa mig för detta.
ludde försöker flörta.....och busar med mama'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback