Shoppin'

2012-01-28 18:24:25 Vardag
» Kommentarer(1) «


Igår pratade min farfar in ett meddelande på min mobil att han köpt en pulka till ludde o att han gärna ville inviga den i helgen! Jag ringde upp o sa att lilla L gärna fick vara där en timme idag på fm då henke o jag skulle till ikea för att inhandla två byråer. Snabbaste ikeabesöket ever så vi hann förbi babyproffsen också för att köpa sulky. Det blev en emmaljunga igen, scooter s heter den, en svart med lite vita detaljer. Vi är jättenöjda med den! Vi tog en tur till stan efter lunch för att provköra lite! Smidig som attan och toksnygg!:) vi fortsatte shoppandet med lite tuffa kläder till L och varsitt par nya skor. Mina stövlar är platta som pannkakor så det behövdes verkligen, speciellt min rygg är glad för detta! Vi avslutade med lite spicy och godishandling på ica. Nu fredagsmyyyy... Lördagsmyyys!:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjusig vagn! Men jag är så nyfiken vad som hände med er fina bugaboo bee? :)



Kram!

2012-01-28 @ 19:38:20
URL: http://ourfamily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback